Radar

Mycket bra låt med Britney. Dock så gillar jag inte henne så värst mycket. Men bra låtar har hon i alla fall! Då menar jag dom nya som har kommit ut.
Usch och fy vad jag har tråkigt, det ringer ju inte mycket alls idag :(. Bored Bored.. nåväl om 35 min så stänger jag växeln sen är det bara EN timma kvar tills jag får gå hem. Tack gode gud för det. Nåväl, få se vad ska man göra idag? Jo jag ska hem och tigga pengar av mamma till ett gymkort, för nu är jag deprimerad. Har inte gymmat på en evighets evighet och håller på att bli vansinnig. Känner mig som en sopsäck när jag inte gymmar. Sen blir det inlines I think.. kanske till gymmet. Men måste förtusan till UM.. mina p-piller tog slut och jag vill inte ha mens. Men kommer säkert ändå hinna få den.. gaah. Gillar verkligen inte dom dagarna. Man är bara sur, sne och sötsugen. Inte bra alls för då blir man tjock, vilket jag naturligtvis INTE vill bli. Speciellt inte om man snart ska boka en sista minuten till utlandet. Nej gud nej det går inte alls för sig. Nog för att jag rör på mig varje dag, cyklar fram och tillbaka till jobbet och promenerar minst 1 timma per dag så känns det inte alls så bra som det borde göra.

Var inge kul alls och lämna Emil igen :(. Saknar ju dig hela tiden, är så kär och du är så underbar. Nu är du i Gotland också, är så himla avundsjuk för jag vill också åka dit. De sägs ju att det är så fint där. Men vi ska nog ta en tripp dit i augusti när man har flyttat ner :). Längtar så innerligt mycket till jag flyttar ner! Tänker på det dag ut och dag in. Bara vi fixar en lägenhet så fort som möjligt och sen att man får sig ett jobb såklart!

Hade det jättemysigt i helgen, var och promenerade runt i någon kyrkby typ. Supermysigt, så satt vi och mös och solade på en parkbänk vid en paviljong. Darling du är underbar. Saknar det hela tiden.. vill vara med dig nu.
Hoppas verkligen att du kommer ner senare i veckan, men det är ju inte alls säkert .. men jag vill verkligen det.

Är alldeles för kär för att kunna hålla tillbaka tårarna och såklart så bröt jag ut i gråt igår innan jag skulle åka. Men jag kan bara inte låta bli. Du är ju så himla söt och underbar, att man bara vill vara i din famn hela tiden. Mysigare finns inte!
Älskar dig hjärtat!

Imorgon har vi varit tillsammans i 2 år och 1 månad. Puss på dig sötnos!

Lägger in lite bilder från stockholm ikväll. Hejsvejs! / E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0