Soon it's lunch!

hejsan hoppsan alla(?) läsare!
Snart är det lunch ska stänga växeln om 5 min, sen fixa mitt hår litegrann, har bestämt att jag ska låta bli plattång, hårtork och locktång ett tag nu. För jag vill att mitt hår ska växa mer.. lr ja alltså så att jag slipper klippa det. Och då blir det ju längre om jag låter bli saxen :P. Ska nog ska mig extentions när jag flyttar ner Malin skulle hjälpa mig :D tack gumman!

Isch dagen har ju gått snabbt! Och det är 20+ ute :D. hurra det kanske blir lite sola i alla fall idag!

jippiee.!!

första arbetsdagen idag dårå för darling, undra hur det går =)? Ja han skulle ringa ikväll när han slutat!

PÖSS då! hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0