Yes Stockholm ikväll =)

Godmorgon allesammans!
Har just öppnat växeln och ännu inget samtal. Hoppas det ringer mycket fram till 12 när jag ska stänga den för dagen!
Så slipper man vara så uttråkad. Vädret är sådär här idag, rätt varmt ändå typ 22+ men det är mulet. Hoppas solen kommer fram lite senare. Inte för att jag är så brydd åker ju ändå till stockholm ikväll !! :D Hade en jäkla tur alltså som fick en biljett, kollade hela gårkvällen men då var det helt tomt. Men så när  jag slog igång datorn när jag vaknade i morse så fanns det kvar. Hurra tänkte jag ;). Så nu får jag i alla fall träffa älskling, gud så jag längtar ska pussa sönder dig <3 saknar ju mitt hjärta. Tyvärr så åker flyget inte förrän 19.15 och så landar jag 20.30. Men Emil å dom kommer och hämtar mig så det blir ju inte överdrivet sent jag kommer dit. Bara jag kommer mig dit så är jag glad :). Får se om det blir utgång ikväll, hade vart rätt skoj i alla fall. Är jäävligt sugen, men måste kanske fixa lite dricka då? Eller vad säger ni? Har ju lite vin hemma men det räcker nog inte så långt. Annars får dom köpa i stockholm innan jag kommer. Ja det ordnar sig nog.

Hepp, inget samtal ännu. Ring då för GUDSSKULL :D. Är uttråkad, får väl kika runt lite på pix å de där. Förresten för er som har tjatat på mig att jag ska sätta in bilderna från studenten, midsommar osv. Idag blire av, har äntligen hittat kabeln till kameran. Men den som väntar på något gott väntar ALDRIG för länge ;).

Tjingeling // Evin =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0