Forever

Jaha ännu en dag på jobbet, ska öppna växeln om ett par minuter så får man se om de ringer mycket idag. Hoppas faktiskt de för annars så kommer jag somna. Inte så värst smart vill säga :P. Man blir ju förbannat sömnig av att sitta vid datorn så lika att det ringer :). Måste bara berätta vad som höll på att hänsa mig i morse. Jag tog cykeln och hade kommit en tredjedel på vägen, så plöstligt får jag världens sladd, höll fan på att vurpa, lite skraj jag blev ! :S Men jag klarade mig, gick av cykeln och kollade om däcken hade sprängts för det kändes verkligen som de, men det var tydligen stänkskyddet bak som hade lossnat av någon konstig anledning. Så fick jag ringa hem som en dåre och till slut svarade mamma som sedan körde mig till jobbet. Tur att man har en sån snäll mamma som kan hjälpa en när det behövs :).

Idag blir det att köpa sig ett gymkort och fara å träna för första gången på läänge. Ska bli riktigt skönt. Sen har jag ju börjat med min diet igen så snart är jag fit igen :).

ååh så jag längtar till fredag, vill vara med älskling nu nu nu! saknar ju dig så förbaskat mycket . Men det är väl bara att bita ihop så är vi tillsammans igen :). Puss// Edwiin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0