I miss you sunshine!

Hallå där sitter än en gång på jobbet, har varit lugnt idag i luren tycker jag. Men då har jag haft tid till att kolla på lite vovvar och lägenheter. Har hittat en massa urgulliga hundar, är så himla sugen. Dock måste jag köpa lite hundböcker, är ju inte så hemskt erfaren av hundar och jag tycker de är rätt viktigt att man kan en del. Eftersom det är ett såpass stort ansvar med valpar. Men jag är beredd på att ta den smällen :), för vill så gärna ha en lite Tindra eller Pierre ;). Får helt enkelt se hur det blir. Måste ju först komma igång i stockholm. Så det blir nog ingen hund förrän till hösten kanske närmare vintern, när man inte är ute lika mycket och har tid till hunden.
Lite svårt det är med lägenhet, man kan ju inte ha en för liten för då blir man galen, sen vill man ju ändå ha en rätt hyffsat fin. Stort och ljust kök, som man trivs att laga mat i, inge kul alls att laga mat på typ kokplattor? njaee kanske inte så sugen alls på de. Vill ju inte heller ha en lägenhet en kort period, typ 3 månader, och flytta runt hela tiden det blir bara jobbigt. Sen vill man ju ha sitt egna lilla hem, med egna möbler, inte ha sin resväska och flytta runt med hela tiden. Nog finns det lägenheter som man kan ha 6 mån eller 1 år, lite bättre men då kostar det hur mycket som helst först för depositionsavg. sen är hyran hur hög som helst ;/. Ja nåväl vi får väl se hur läget blir i augusti :). Hoppas vi får något så fort som möjligt :). Lääängtaar läängtar! Åååh vad jag inte kan sluta längta, usch nu vart jag ivrig bäst att sluta skriva tror jag ;). haha. Fast jag kommer ändå längta för de iofs !! ;P

Värst vad det ringde i luren nu plötsligt :P.. kul när man får vara lite levande inte bara nöta datorn som en nörd ;). Haha!
Nåväl, idag vart det tydligen käk från kalaskulan, mumma! Så gott. undra va de blir? Tur då slipper jag äta mina potatisbullar ;) haha!

Nästa vecka måste jag fan köpa mig ett gymkort, ska tigga pengar ifrån mama&papa! För så här otränad kan jag fan inte gå längre. Ska leva på frukt och grönt och spenat ;D haha! Och en massa tonfisk, nyttigheter! Nästa vecka blire en nystart på mitt hälsosamma liv :). Tänker fan inte åka utomlands som en blåsfisk!
Cyklar i alla fall till jobbet, duktigt duktigt!

Empty room ..miss you Emil det är så tomt utan dig i min stora säng. Utan dig är jag vilsen. Du är det finaste som finns på hela jorden. Är så himla glad över att vi fann varann. Det är du som lyser upp alla mörka dagar. Älskar dig sunshine<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0