Slut på studenfirande för i år!

Då vare slut på allt studenfirande för i år! Skönt faktiskt men ändå som sorgligt, många som flyttar å som man kanske tappar kontakten med. Men sånt är ju livet :). Själv lutar det nu mot att flytta till Göteborg :), Emil åker ditt imorrn och ska på två arbetsintervjuver på måndag. Hoppas han får nått av jobben! Skulle vara himla skoj att flytta till Gbg, när det som plus är en otroligt vacker stad med mycket trevliga människor! Ja det får man ju se snart hur det blir :)

Förövrigt så tyckte jag att gårdagen var mycket bra, fick mycket mycket god mat och gott fika så hade jävligt ont i magen efteråt ;). Var så himla smarrigt. Sen var vi å fixade lite till dricka å tog det lugnt. Förfestade hos Alex föräldrar, blev bjudna på dricka och ännu mera fika :) var helt okej! Kul att får umgås med lite vuxna människor också! Sen var vi ialla fall i grodparken en sväng och därefter på before. Nå dög de men var väldigt besviken över att hotto hade stängt ;(.. vilket jag inte var ensam om. Men vi dansade och härjade så skoj hade vi :D !
Idag har vi inte gjort allt för mycke, sattit upp nån grej ute på gården å sen chillat. Var en sväng nere på stan tidigare å köpte nån kabel, å en varsin twister :D.. mums vad de var gott! Nu ligger jag i soffan å är vrålhungrig. har bara ätit lite bacon imorse :P.. så lite mat vore inte helt fel.

Nä nu ska jag se hur de går för maten å sen äta :). Får se om man kanske går ut en stund ikv, ska nog inte dricka. Blir förstås svårt när jag bara har en cider :). Sen kanske jag ska följa med till gbg imorron å så måste jag naturligtvis också köra så att då kan jag ju inte dricka :). Nu ska jag kila!

Puss&Kram// Edwiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0