17 dagar kvar..

til STUDENTEN! Jippi hurra hurra :D.. så jag längtar. Fri som en fågel! trallala

Nåväl ännu äre inte slut.. har mycket kvar å göra i skolan.. tyvärr. Tragiskt men SANT.
Idag har jag iaf lämnat in två religionsuppgifter å gjort bort rättskunskapsprovet.. så dessa kurser är klara! hurra.
Har ännu kvar den där förbannade matten :(.. varför var jag så slarvig i ettan? Om jag ändå kunde gå tillbaka i tiden
å ändra på de så skulle jag betala fan miljarder kronor. Men de är dock ingen som kan hjälpa mig mer än jag själv. De är helt enkelt bara så att jag måste plugga på. Efter det äre boken, men den är superbra så de ska nog gå fint! (kan förövrigt berätta att den heter SMUTS å handlar om trafficking) Måste bara reflektera över den å så. Å sen sist men inte minst satanismen. Snart så äre slut på de tråkiga å de jäkla roliga börjar.. party hela studenveckan JIPPI ;).. nä nu ska jag försöka ringa min köra kusin Lisa och höra uti någe jobb :D.  Fårse vad som sägs.

Senare blire Gym å joggingtur, kanske att man cyklar till gymmet? Jag får se hure blir.

Puss&Kram!!

Babes vi ses på Lule Cruising ;).. Offcourse! Maybe this weekend to :) Love ya*!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0