Akon-Right now

Sitter och lyssnar till min nya favoritlåt :)..riktigt skön låt ! Idag ska jag träffa min kära kusin Lisa, vi ska nog en fika eller så bara kul att få träffas liksom. Hade tänkt köpa mig lite småsaker idag faktiskt, typ skålar och sånt som behövs till hemmet. Hade behövt köpa mig en micro haha men jag orkar inte ta den på tåget så får helt enkelt ta det på fredag när vi ska på Ikea och shoppa litegrann :).. hoppas det blir en säng också ;d. Ska nog köpa mig en spegel och nån byrå också, och ett databord :)..sen lite småkraffs som alltid behövs. En ny visp ;D.. haha.

funderar på om jag ska dra iväg till gymmet nu? är sugen men undra om jag hinner :S..ska träffa Lisa 2 och då måste jag vara klar på gymmet halv 1 i alla fall så att jag hinner duscha och sådär. Hmppf.. jo tusan ska dra mig iväg till gymmet. Får väl ta tåget så att jag hinner :). Måste sola också.

Igår var jag på arbetsintervju :). Gick toppen och hon var riktigt trevlig :).. man kände sig inte alls nervös eller något sånt. I alla fall så tyckte hon att jag verkade vara en tjej med fötterna på jorden så den 13:e oktober börjar jag en kurs på tre dar sen är jag klar och fräsch för att börja jobba :).. tror det kommer bli bra de här :D..särskilt när mina vänner också jobbar där!

Ska gå och byta om nu, vi hörs Puss och kram! /Edwiin(=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0