dum dum, dumsill.

Ibland är du jättedum :(..it hurts.

Halleloja. Nu har Emil åkt till jobbet och som vanligt sitter jag hemma och gör nada, alone. Men ska iväg till hagsätra om ett litet tag, tänkte söka lite jobb och så.. sen ska jag nog och träna :). Efter det så ska jag nog till Högdalen och kika runt lite på Jysk, hade tänkt köp lite smått och gott till hemmet, typ sängkläder, handdukar och lite prydnader. Men vi ska mest troligtvis på Ikea imorgon så ska spara mig till då ;)..men lite ska jag handla idag i alla fall.

Jag är bored. Orkar inte gå och göra mig i ordning nu. Men jag borde det egentligen. Hmpf.. jaja. Nu får det vara bra med bloggen. Hejsvejs.

Ny mobil ;)



såå nöjd :D

PUSS=)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du å ditt rosa ;D hihi!

2008-10-02 @ 15:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0