En kylig onsdag!

Har ingen lust alls att gå ut, vill ligga under täcket och se en bra film eller bara nöta såpor.. men jobbet kallar. Ska göra det där förbannade provet idag också. Gudars jag hatar verkligen att plugga, kan inte koncentera mig överhuvudtaget, börjar bara tänka på allt som jag inte ska tänka på när jag ska plugga. Typiskt mig, men nu tror jag att jag har fått in allt i skallen. Dock ska jag ändå plugga mera på tåget, kan ju inte skada att plugga lite till :).

Alla dagar är så upp och ner. Det känns som att jag är instängd i ett rum på 3x3 kvadrat meter och inte har någon som helst aning om hur jag ska ta mig ut, vilket gör att jag får panik. Mina tankar tar över mig helt och det är sjukt jobbigt. Vill bara hitta mig ut från denna såkallade 'mardrömmen'. Bara hitta det där lilla som jag försöker nå fram till..men vad är det egentligen?

Nu ska jag plugga och sen kila ner till tåget. Wish me luck! Puss

Kommentarer
Postat av: Ali

Ring mig och jag hjälper dig att räkna<3

2008-10-22 @ 18:30:58
Postat av: Jarmo

asså önskar du vore min, synd att du har kille! Såg dig på boden alive o asså shit säger jag bara. De där asset man dör lixom

2008-10-22 @ 18:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0