Vill bli frisk!

Jaa jag vill bli frisk, nu! Vill träna träna, men jag orkar inte ta i nog mycket när jag är förkyld, är så jäkla svag då..suck alltså. Kan man inte bara få friskna till nu så man slipper gå runt och snora hela dagarna. Inte nog med att jag är hemma själv hela tiden, så är man sjuk och det gör dagarna ännu tråkigare för då har man som ingen ork alls till att göra något. Nåväl, har tagit fram all tvätt nyss, städat litegrann och diskat. Har tvättid 16-19, vilket jag tvivlar på att det räcker..för har massor att tvätta, sängkläder bla..måste ju torktumla och shit har ingenstans att hänga hemma så ja, i värsta fall om det finns ledigt en tid efter mig så ska jag boka den så man kan tvätta i lugn och ro :).
Så till idag..Emil började två så åkte väl vid halv innan dess har vi tagit de lugnt, var och handlade en liten sväng och sen bara svamlat på =). Emil kommer hem efter sex nångång, så idag jobbar han inte alls länge ! hurra =).. till och med ledig imorrn ! ! :D happy !!

Igår var vi ju i farsta, Emil shoppade lite smått och gott vilket jag också gjorde, bla ett par gymhandskar, har tänkt köpa ett par länge för jag får såna blåsor på händerna när jag tränar och det är obehagligt, så när jag blir frisk får jag äntligen använda dom ;). Efter farsta så åkte vi till Kungens Kurva, var på rusta, ikea, sportaffärerna och sådär. Fick med mig lite smått och gott från Ikea och Emil köpte ett par skor, sen blev det två dukar på hemtex, lite hemtrevligt måste man ju ha de :). Blev ingen säng, vi bestämde oss för att kolla på den när vi ändå ska köpa den i slutet av månaden :)!! Can't wait.
När vi kom hem sisådär vid nio kom jag på att vi hade glömt bort tvättiden haha, ovanligt. Men som tur var så fanns det en tid idag. Dock så måste jag tvätta själv ;/.. läskigt å gå ner själv i källaren. Men Tobbe kanske skulle komma och hjälpa mig efter jobbet. Så jag får hoppas på det.

Imorrn kommer Amanda hit och hon ska färga mitt hår. Ska nämligen bli ljusare ;)..måste bleka å så får vi se hur det blir. Är det någon som vet ifall man måste vänta nån dag lr två efter första blekningen innan man kan färga igen? Om, så vore det snällt om du kan berätta det för mig :).


Evins topp 5
Jordin Sparks - Tattoo
Leona Lewis - Forgive me
Pussycat Dolls - I hate this part
Akon - Right now
Agnes - On and on


Puss&Kram// Edwiin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0