Tillbaka i Stockholm!

Hej å hå. Nu är jag tillbaka i storstan, känns skönt och kul, men på samma gång lite tråkigt. Visst, jag har ju saknat Emil, men det kändes som att Luleå ändå är den stan jag hör hemma i. Men jag vill ändå inte bo där liksom, svårt att få jobb och på tal om utelivet liksom, de suger! Nåja, jag ska nog trivas så småningom :)..bara jag får mig ett jobb så tror jag att dagarna kommer rulla på ganska bra.

Idag har jag stigit upp vid tolv, packat upp väskorna och städat i garderoben. Så nu är det lite ordning där, dock trångt men så är det. Efter det så gick jag till gymmet, tränade bröst och mage, kändes verkligen att jag inte hade tränat på typ två veckor :|..fy på mig! Så är det när man åker iväg ett tag, men jag ska nog komma igång igen upp på samma nivå. Ja å sen när jag hade tränat klart så la jag mig i solariet och stekte i 20 min, måste sola mycket nu för jag ska ska ska bli brun. Dessutom om jag nu ska tatuera mig så får man ju inte sola på ett tag, så då måste jag solar ända tills jag ska göra en tatuering så att man håller färgen liksom :).
Well well, kom hem för en stund sen var förbi ica en sväng och köpte youghurt och 2 nektariner, dagens mat? Har inte ätit nått idag, och det är inte för att jag är störd eller så utan för att igår när jag kom in i lägenheten såg det ut som en riktig svinstia..skräp och glas överallt. Så jäkla typiskt killar, fan kan man inte ens diska efter sig, åtminstone skölja av grejerna som man har använt så att en viss JAG slipper stå och skrubba det? Näpp det verkar ju grymt svårt..suck alltså.
Ja så det är anledningen till att jag inte har någon matlust, skitigt överallt och ingen ren disk. Jag vägrar diska efter emil och tobbe den här gången. Nu strejkar jag!

Annars äre bra! Puss&Kram// Edwiin

Kommentarer
Postat av: Elin =)

stå på dig Evin =)

2008-09-28 @ 12:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0