oh yes

Då har man duschat, känner mig som en helt ny människa. Var alldeles svettig och äcklig innan, gissa om jag känner mig fräsch nu? ;) Nåväl, jag vet faktiskt inte vad jag ska göra här näst. Har egentligen ingen som helst lust att ta på mig rediga kläder och sminka mig samt fixa håret. Låter riktigt jobbigt :P. Är helt död efter tvättandet..så jag kanske degar hemma idag. Men gud det är ju så fint väder, man kan ju inte sitta inne då. Fast vadå, om jag åker till stan då vill jag bara köpa en massa saker..visserligen hade jag ju kunnat ta en promenad här i kring. Men det är inge kul, aja jag ska fundera på någon vettig lösning. Det är i alla fall varmt så man behöver ju inte klä på sig överdrivet mycket :P.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: joakim lejon

TJA!:D haha tack!:) jag e lite över seriös :D men idag e de fuskar dag! (1 i veckan) Verkar som att de blir endel öl idag :D :D om jag har tur!:)

Jag bara tränar och lever typ. inge jobb eller så alls:S hur e de själv?!?

Kul att du skriver!!:)

Kram!:)

2009-04-11 @ 17:54:13
URL: http://feelgoodeatgood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0