att självmant stiga upp

Ja tänka sig att jag steg upp självmant denna tid. Det var längesen det hände ska jag säga er. Jag tror det har att göra med att jag har börjat träna igen, känner mig mycket piggare och gladare, tur att jag började igen! Egentligen vaknade jag av att Emil var in i rummet och hämtade sina jeans, vart pissnödig och gick på toa men sen när jag skulle somna om, låg jag och tänkte på hur kul och skönt det hade varit att träna :P. sjukt va? haha, jag har blivit besatt! yeey! Är i alla fall glad att jag hittat tillbaka till träningen, det får mig att må så mycket bättre.

tänkte käka frukost nu så jag pallar med ett långt gympass, tänkte gå till gymmet, köra rygg&vader sen köra lite kondition, sola och därefter promenera hem beroende på vad klockan är. Duscha måste jag också göra när jag kommer hem, börjar jobba 12.30 så har ända fram tills tolv på mig att träna och göra allt jag ska!

näpp, frukost var det! hinner kanske blogga en sväng innan jag ska iväg och jobba :), puss.


peace out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0