hurra!

Jippi, imorrn är jag ledig. Gud så skönt det ska bli, inte för att jag har jobbat särskilt många dagar på senaste men en ledig dag mitt i veckan är aldrig fel. Särskilt när det är så fint väder, så imorgon står sol, bad&träning på schemat! Låter inte det helt underbart?

En till glad nyhet är att min kära vän Annie ringde mig idag och frågade om jag fortfarande ville jobba på hennes mammas jobb. Vet ni hur glad jag blev? Det lustiga var ändå att jag och Emil snackade redan igår om att jag kanske borde söka nytt jobb, men rätt som det är så ringer hon dagen efter och frågar mig om jobb. Fan, vet ni hur lycklig jag blev? Speciellt när man är så less på att göra en sak, och få byta gör mig otroligt extas! Nej, men det ska i alla fall bli jättekul att lära sig något nytt, kanske få röra sig lite mer och inte bara sitta still hela dagarna. great! På fredag ska jag dit och prata med dom i alla fall, så det blir finfint!

nepp, nu är Emil less på att vänta på mig. ska återgå till min käraste och se en film =). Pussinuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0