still stucked

jag sitter fortfarande här, har faktiskt ingen lust att diska. det är alldeles för tråkigt. jag vill göra något roligt, så jag har något roligt att berätta här i bloggen. det blir lite mer sofistikerat på något sätt. Tobbe har sålt sina fälgar till någon kille som ska komma och hämta dom snart. Jag måste gå ner till garaget och öppna åt honom då och sen är jag fri. haha, som att jag har något bättre för mig? eeh nope.

jag är bara allmänt uttråkad, hungrig och funderar seriöst på att koka lite broccoli till lunch. det hade i alla fall varit gott. men jag vet inte om jag är så sugen på att stoppa i mig något överhuvudtaget med tanke på att jag borstade tänderna för en liten stund sedan. det måste vara det äckligaste som finns, att äta eller dricka något just när man borstat tänderna.

äsch jag ska sluta skriva ner en massa strunt som ni får kalla nonsens precis hur mycket ni vill. det är helt rätt. ska ta och skaffa mig ett redigt liv för idag så hörs vi senare!!


ge mig utlandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0