2:a advent glömdes bort.

Godmorgon! Har vaknat för ett tag sen, gjort mig frukost och så. Ska ju iväg och skriva lite papper och så på mitt nya jobb, få reda på vilken dag jag börjar osv. Hade ingen som helst lust att stiga upp, är jätteförkyld och trött, men förhoppningsvis blir det bättre under dagen. Dessutom kan  jag vila efteråt då jag är ledig idag, igen..

Kom precis på att vi glömde bort att det var andra advent igår, därför har vi inte heller tänt det andra ljuset..men det kan vi göra ikväll istället :). Tror nog inte att ljuset blir ledsen för det inte. haha. Humor på hög nivå! Mjaa, har inte så mycket mer att tillägga, måste bara äta upp min frukost och sen sminka mig. Åker iväg om en halvtimma drygt.

Vi hörs lite senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0