det var inte så hemskt som jag trodde att det skulle vara

Pälsade på mig en massa kläder och gick ut. Men jag kom på att turkkiosken som är typ 50 meter ifrån porten har ju också sånt så jag traskade dit utan att ens påverkas av snöovädret. Skönt! Slapp blåsa med :). Nu tänkte jag ta och koka mig lite gröt sen ska jag ta och dammsuga och därefter drar jag och gymmar! Börjar fyra idag och jobbar till kvart över tio så jag har gott om tid på mig! Det kändes lite surt att jag inte kunde ta min morgonpromenad som jag alltid brukar ta men å andra sidan, vem fan vill gå ut och promenera i detta oväder? Inte jag i alla fall.

Frukost var det, är skithungrig! =)


Jag älskar dig hjärtat! <3

Kommentarer
Postat av: Sam

Sv: Nä inget speciellt, skulle igentligen till skolan men bussarna kom inte, så man får ju vara hemma. :) Själv då? :D

2009-12-17 @ 10:21:02
URL: http://samwitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0