Jag är inte på humör!

Jag vill träna, men är fasiken inte alls på humör för det. Kanske att det blir bättre senare? Ja, man vet ju aldrig. Vi har ätit frunch tidigare, mozzarellasallad och två rostmackor och sett på Dollhouse. Nu håller Emil på med en massa viktiga saker så jag tänkte passa på att blogga lite :).

Jag är jättesugen på att gå på bio ikväll, det var så himla längesen jag var på bio och det är väldigt sällan vi går på bio tillsammans! Men vi får väl se, om man ens orkar haha. Har faktiskt inte så hemskt mycket att skriva, lyckades hålla mig från sockret hela gårdagen och hittils idag. Men som tur är känner jag inget sug, så jag slipper lida, om man säger så! Dock åt jag glass i måndags, men då hade inte mitt godisförbud börjat..fast en gång i veckan är en gång i veckan, jag vettefan hur jag ska klara mig under helgen :(..

Tugga tuggummi funkar i alla fall, sen snusar jag ibland. hmm..jag har inge mer att skriva nu om jag ska vara ärlig!

hej så länge.


Kommentarer
Postat av: carro

jaa, jag vet!;D vart blir ni på jul? :)

2009-12-09 @ 15:31:12
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0