Morrn morrn!

Var precis ner i tvättstugan och satte igång två maskiner, skönt att få rena sängkläder och kläder såklart! Hatar när mina favoritplagg är smutsiga :P. Kanske för att man alltid vill ha dom till hands om det skuller krisa sig eller något liknande. Nåväl, jag känner mig friskare idag är knappt snorig och det känns verkligen skönt. Funderar på om jag ska ta mig en promenad senare, det hade inte suttit helt fel. Men vädret är skit, usch vad det inte är vinter här. Bara regn, dimma och grått. Hemskt! Tycker synd om dom som firar jul i Stockholm, utan snö är det ingen riktigt jul alla bara låtsas, bara för att man har köttbullar och prinskorv betyder det inte att man har en riktig jul, nejfan SNÖ ska det vara!
haha, hoppas jag inte får alla stockholmare att deppa ihop ;). Idag jobbar jag tre timmar, börjar 15 och slutar 20 hmm, givande pass? Inte direkt, men det är kanske bra när man varit sjuk att få en mjukstart på "arbetsveckan". Nu tänkte jag ta och göra mig lite frukost, ägg kanske?

vi hörs sen :), tänkte slå igång en film.


Kommentarer
Postat av: carro

haha, mitt med! & här har jag ätit godis som en galning, haha. japp, nu skakar vi hand på sockerfria veckor iaf ;) haha

2009-12-08 @ 11:17:55
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0