mums så gott det var!

Det var jättelängesen jag åt havregrynsgröt med lingonsylt, jag kan ju säga att det var alldeles för längesen, det är ju så gott! mums. Såg precis klart one tree hill och nu sitter jag och väntar på att 90210 ska ramla in i downloadmappen så jag kan se det ! Serier är så underhållande, det bästa är ju när man får se avsnitt på avsnitt hur länge man vill, men det är tråkigt när dom tar slut och man får vänta flera månader tills nästa avsnitt eller säsong kommer.

Sitter precis och dricker min proteindrink, vi beställde hem två nya sorter en med blåbär/vanilj och en med jordgubb, dricker just nu blåbär/vanilj och jag tycker den är svingod! Älskar blåbär så det passar perfekt, sen sätter jag inte för mycket vatten, gör man det så är risken stor att den blir blaskig :). Men mums så god den är! Perfekt som mellanmål eller om man är sugen på något :).

då var senaste avsnittet hemma, nu ska jag se det! Hej hej :)


snygg bild från i somras på sommarfesten :D

Kommentarer
Postat av: Karin

Joo jag var hemma i 3-4 månader.

Dock är ju detta endast tillfälligt eftersom cheferna åker på semester över julen. Dock har en sagt upp sig där så jag hoppas jag har lite förtur till den tjänsten :)



Det låter kul, blir väl att vara på lite olika ställen då va? :)

2009-12-10 @ 13:04:23
URL: http://chaarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0