Prom queen

Nu har jag äntligen dammsugit&dammtorkat här hemma! Gud vad det behövdes, och det är riktigt skönt att det är gjort nu. Tänkte börja röra mig mot gymmet nu så jag slipper stressa sen när jag ska till jobbet. Ska försöka hinna skura och städa toan, annars får jag ta det i helgen. Vill ha lägenheten städat tills vi åker upp så den är ren och fräsch när man kommer tillbaka igen. Det snöar ännu för fullt, det har säkert kommit en decimeter snö om inte mer och det är så jävla fint! Ogillar bara att det ska snöa så länge, man vill ju kunna gå ut och kunna se vart man går, det är liksom en fördel. Men men, får hoppas på att det lugnar sig snart, nu räcker det med snö :P..

Nåja, nu måste jag åka iväg till gymmet det börjar rycka i musklerna nu..haha hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0