Stan

Tittade på första avsnittet av årets julkalender, men jag kan ju säga att den inte var något vidare bra..tacka vettja när jag var ung, då visade dom bra julkalender nu är dom bara löjliga. Fast det kanske är för att man har blivit äldre? haha

Såg idol från igår, har inte sett resultatet ännu så jag ska se det snart. Tänkte bara göra mig i ordning och sen när jag sett färdigt idol ska jag åka in till stan och möta upp Hifa. Vi ska gå en runda på stan, hon ska köpa lite julklappar och sen ska vi på systemet :). Ikväll har hon partaj hemma och eftersom jag börjar känna mig bättre nu och nacken inte gör så ont nå mer tänkte jag pallra mig dit. Antingen blir det lugnt med något glas vin eller så blir det party för hela slanten ! Nu ska jag gå och platta frillan..hej med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0