varmkorv med bröd!

eller heter det bröd med korv? mer utav brödet mindre utav korven. Fundera på det!

Middagen satt grymt fint, älskar varmkorv, varför jag gör det är för att det är så sjukt gott. Speciellt när det är så enkelt att göra. Vi har sett på South Park och nu sitter Emil och glor på sin nya telefon som han hämtade ut idag. Man får ingen kontakt med honom eftersom han är så inne i sin telefon :P..men jag kan visserligen förstå honom med tanke på att han varit utan en i snart två veckor. Som söt är han, som ett litet barn på julafton sitter han i ett hörn och kollar in alla coola funktioner..haha!

jag är sugen på något gott...som alltid! VARFÖR?! VARFÖR?! VARFÖR?! :(

hjälp mig att bli av med mitt godis-/sötsug, någon som är frivillig? jag kan inte kontrollera mitt konstanta sötsug, som blir extremare en vecka innan mensen..GAAH!



är jag ensam?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0