Ett liv..

Natten till torsdag hände något som inte fick hända. Alla har säkert läst om detta i tidningen. Mamma ringde och berättade den dåliga nyheten om hur tragiskt en bekant avlidit. Ett liv har tagits ifrån våran värld på ett så grymt sätt att jag varken kan eller vill förstå. Jag kände dig inte, men har umgåtts med dig när jag var yngre. Ryser i kroppen varje gång jag tänker på det, och det är gör så ont när man tänker på alla som fortfarande står kvar och sörjer för det liv som inte gick att rädda. Du var älskad och många och jag tänker på dig&dina nära hela tiden. Vila i frid Simon

Kommentarer
Postat av: asal

oj, vad hände?! :O

2009-02-01 @ 17:19:39
URL: http://joeffrey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0