always on my mind, always in my heart

Always.

Då var man hemma igen. Har precis diskat och torkat av bänkarna i köket. Ska alldeles snart börja städa, dammsuga och skura om jag orkar det..dammtorka behövs också. Gud så jobbigt det lät. Men det är skitigt, pinsamt skitigt..aja lika åh göra det idag, annars lär det ju inte bli av. Får ju gäster nästa helg, mamma och dom kommer hit, så man vill ju som ha det rent då! Sen tror jag Henka skulle förbi någon dag också. Nåväl, det blev inge bad idag i alla fall. Vi satte oss nere vid vattnet med våra pizzor och åt. Sen gick vi ner och kände på vattnet från bryggan, eftersom solen inte var uppe heller så kändes det inte värt. Jag insåg att jag kommer förfrysa mig om jag hoppar i. Men det var jättemysigt att sitta där och snacka skit med min kära kusin =). Efter stranden gick vi till coop och köpte lite lösgodis, sen gick vi upp till Mia och glodde tv en stund. Sen vart jag less och åkte hem, så nu sitter jag här. Är uttråkad, men ska alldeles snart roa mig med städning. bara jag inte fastnar här vill säga :P..


semestern..ge tillbaka den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0