Död blogg?

Jo nog är den död. Jag har faktiskt haft för mycket att tänka på den senaste tiden och inte riktigt orkat blogga. Känns inte direkt som att det är det nödvändigaste i livet just nu. allt är verkligen upp&ner. Jag hade i alla fall en otroligt bra helg, och vecka. Festade på som aldrig förr men jag hade riktigt roligt! Det behövdes verkligen. Torsdag var vi ut med ett gäng Kirunabor och festade loss på GK. Fredag var det utgång igen som gällde och denna gång vart det GK igen, kvällen slutade självklart på donken. Lördag var det såklart drag igen och denna gång satt jag och Mia säkert en timma på en bänk i Slussen och pratade allvar med våra käraste..alltså det måste fan ha varit det roligaste på hela kvällen. Sen gled vi runt på lite olika ställen i Gamla stan och hade allmänt trevligt. Kvällen slutade 05.00, och vet ni hur roligt vi hade? HELT SJUKT SKOJ. Idag är det torsdag och halva dagen har gått. Känns skönt att veckan snart är slut så man får sig lite helg. Tror det är utgång imorgon också ska bli skoj! Nu börjar vi igen!

Kommentarer
Postat av: Mia

det där med slussen och dricka direkt ur flaskan tills vi blir askalas måste vi göra fler gånger, det var fett naaaaaajs!

2009-07-30 @ 21:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0