hit the floor

tjoho, det blir inge gym idag. Moster ringde för ett tag sen och frågade om jag ville följa med till Skanstull till nå badställe. Så det lät roligare och socialare ;D. Ska få träffa min kusins nyfödde också, ska bli så himla kul! Älskar bebisar :). Vi lär väl bli där hela dagen, har sattit på mig bikinin och en sommrig klänning, packat väskan och nu väntar jag bara på att dom ska ringa igen och ge mig klartecken för att sätta mig på tunnelbanan. Men Eston vill ju inte vakna ;), han bara sover. Allt hänger på honom.

såg just sista avsnittet av 90210, säsong 1. Nu är det länge kvar tills säsong 2 börjar, längtar! sjukt spännande.

ska nog passa på att lägga in alla bilder från semestern nu när jag ändå inte har något för mig. lr ska jag promenera till dom? äsch, jag orkar inte. lökar här istället tills dom ringer.. ;)

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0