Stronger!

jaha så var det söndag igen. Tråkigt men sant. Imorrn är det jobb i fem hela dagar framåt, jag längtar till helgen!!

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, ringde till Mia tidigare men hon ligger väl och sover fortfarande. Säkert att hon är bakis också. Haha! Måste i alla fall städa idag, det ser ut som fan! boka tvättid måste jag också göra..

Gårdagen; Åkte till Hornstull och satt på ett café med moster Lisi, kusin nina&Jörgen med familj. Och lilla Iston fick man se, en tre veckor gammal bebis. Vet ni hur söt han var/är? Jag smälte när jag såg honom, han var så himla söt :).



efter att vi suttit där ett tag promenerade vi till skanstull, jag och Mia gick i förväg för att Iston ville äta hela tiden. det hade vi inte tid med helt enkelt då vi skulle partaja. Åkte hem till Mia, hämtade hennes saker. åkte till fridhemsplan, jag tog tunnelbanan&Mia mötte upp Anna&Rickard. När jag kom hem hoppade jag direkt i duschen, efter en stund kom mia och c/o. Då både jag och Mia var klara så tog vi taxin till Handen. Väntade på Emil, mötte Amanda, Bella&Simon. Fick dåliga nyheter av dom, alla hade dragit hem för att det var kallt..vi skulle ha grillat men det börjat ösregna. Vi tog pendeln hem till oss, stekte upp köttet, åt och sen var partyt igång. Vi tog senare tunnelbanan till medis och satte oss på Snaps en stund. Vid ett åkte vi hem, blev less :P. Tur var ju det, idag är jag INTE bakis!!

    
dåliga bilder, är tvungen att använda mobilen till att fota. Min digitalkamera har gått sönder :(.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0