tillbaka i storstan

jobbet nu åh jag är då alltså tillbaka i stockholm. slutar om en och en halvtimma, ska bli skönt för det var inge kul att gå till jobbet i morse. Suck..ett år till nästa semester då. haha, jag måste fan börja plugga det här går inte! Efter jobbet ska jag i alla fall hem, slänga i mig en banan då jag knappt åt nå frukost samt att jag åt en halv sallad till lunch.Sen packa gymväskan och TRÄNA!! Vet ni hur mycket jag längtar?? har ingen matlust alls, kanske för att jag är lite deppig över att vara tillbaka. men men, det löser sig. Längtar tills Nathalie kommer hem från Belgien, var så sjukt längesen vi sågs ! Jag saknar dig :). nu ska jag se om det finns något att göra på denna arbetsplats. kanske svara i sjuktelefonen. Pussar!

Kommentarer
Postat av: emmygoodwin

frågestund i bloggen :) passa på!

2009-07-13 @ 16:24:35
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/
Postat av: sandra

har jag pengar över efter cypern tänker jag komma och hälsa på er! :D

2009-07-13 @ 22:16:46
URL: http://sandrrrra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0