försäkring försäkring..

...är det enda jag har i mitt huvud just nu. Vet inte hur många gånger jag hörde det ordet på 4 timmar. Lång och utmattande utbildning men jag lärde mig mycket. Fast imorrn lär jag knappt komma ihåg hälften ändå, är nog därför det kallas plugga. Eller vad tror ni? Typ vad jag ska försöka göra i helgen, fast jag måste ju annars klarar jag inte provet ju. Men det ska nog gå så bra så. Kom hem för en stund sen och jag satte direkt på mig min rosa 'älskade' mjukisdress :). Som skönt när man gått i höga klackar och tajta jeansleggins hela dagen. Det är nog det bästa med att komma hem, att ta på sig bekväma kläder och bara njuta av att kunna ta det lugnt. Haha. Har ingen aning om vad jag ska göra nu, älskling sitter och spelar NÖRD. Jag äter chilinötter, och det är såååå gott! Är beroende. Farligt farligt..men jag har faktiskt inte ätit någon riktig mat alls idag så något måste jag få i lilla magen. Hmm..vad ska man mer skriva? Kan inte komma på något vettigt. Ser inte fram emot att sitta 4 timmar imorrn igen på utbildning men man lär ju sig mycket och det är jag bra. Man kan alltid utvecklas och det är en fördel.




Just ja! Jobbet jag skrev om tidigare idag som jag mailade till, ringde mig typ 1 timme senare och frågade lite smått om mig och vad jag vet om dom. VI bokade in en intervju/möte på tisdag klockan två, och jag blev överraskad över hur snabbt det kan gå. Ska bli kul i alla fall, är glad över att dom kontaktade mig såpass snabbt med tanke på min situation på min arbetsplats. Fördelen med det jobbet är att det är närmare hem och att man har så mycket bättre betalt. Fast det är ungefär samma arbetsuppgifter, dock på en mer seriösare nivå och jag tror det kommer kännas mer "vuxet" på det stället. Aja vi får se hur det går och om jag ens tar det. Man kan ju aldrig veta. Rätt som det är, stannar jag kvar på mitt nuvarande jobb, after all I'm comfurtable with my colleagues.

Nu var det nog inge mer. Ska försöka slita Emil från sin dumburk och mysa med han. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0