Homemade!

Då har man diskat berget, fyfan man måste ta och diska oftare. Men man har ju aldrig tid, och jag orkar inte. Känns i alla fall skönt att det är rent ute i köket nu. Gjorde mig en hamburgare som jag precis har börjat smaska på, insåg att pommes inte är värt att äta då det bara är onödigt intag när jag inte ens har tränat. Plus att hamburgare är nog onyttigt, men det är så gott! Fick nyss besked om att Nathalie är påväg hit, vet inte vad vi ska hitta på men man kanske slår på en film eller något liknande! Är sugen på att festa..igen :S. Tror jag har blivit alkis igen, haha men jag tror faktiskt det har att göra med att sommaren snart är här. Då blir man på så bra humör, man kan klä på sig en massa fint och bara vara superglad över att värmen är på ingång ;).

Nu ska jag se om det finns någon bra film att tanka hem. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0