Kiss me.

Godmorgon, eller ska jag kanske säga god förmiddag? Har dock vaknat för ett tag sen, men har umgåtts med Emil tills han åkte till gymmet och sen vidare till jobbet. Suck, jag vill inte vara utan dig varje helg :(. Hela dagarna blir förstörda för jag sitter bara hemma eller åker till stan och slösar massa pengar som jag verkligen inte borde. Jag vill också träna, men min hals tillåter inte det. Är lite bättre men jag bör stanna hemma och vila i alla fall. Så man kanske kan gymma imorgon istället! Ska berätta om gårdagen också, jag har jättetrevligt och maten var supergod! Kul att träffa jossans vänner som också var väldigt trevliga, så kvällen blev trots allt lyckad. Jag hade bestämt mig för att inte dricka men så hoppsan drack jag i alla fall, det bjöds på bubbel när jag kom dit å sen drack man vin, å sen cider.. haha. Jaja, jag sa att jag skulle hålla mig fram till Egypten, men hallå? Hur lätt är det när alla andra sitter och dricker och är suuuuuperglada? Inte så lätt.. men jag vart lagomt lullig så är inte bakis idag i alla fall. Kommer kunna sysselsätta mig med shopping idag i alla fall ;). Blev inga kort igår då jag glömde min kamera, men vad gör det? :)

Bara 3 veckor och 6 dagar kvar!!!!!!!

Nu ska jag tappra upp ett varmt och skönt bad. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0