mmmh...banan!

Hemkommen från jobbet för en stund sen, har sköljt av lite disk som stått framme sen igår. Nu tänkte jag äta min banan och svälja min omega-3 tablett och min charger..sen bär det av mot gymmet. Inte lika sliten idag som igår, men jag är ändå riktigt trött. Skulle behöva sova ut ordentligt, men snart är ju helgen här och det blir en lugn helg för min del :P. Ska bara träna och umgås, bland annat ska jag på bio med Nathalie på söndag, vi ska se I taket lyser stjärnorna som jag velat se länge, så det ska bli skoj ;d, på lördag ska jag mest troligt träffa Annie. Talades om det förra veckan i alla fall, men vi får se hur det blir om hon nu har tid :). Annars är det tvättning och sånt där tjaffs som är ett måste..

Nu ska jag äta min banan och sen byta om. Därefter MOT GYMMET ! Idag blir det mage och hmm..ja kondition i alla fall. Puss och Kram! Ät en banan ;)..


bläddrade runt bland gamla bilder, visst var jag snygg :P? hahah. Lulekalaset 07..sakna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0