Morrn morrn!

Godmorgon Sverige! Har vaknat för ett tag sen men låg i sängen för att vakna lite ytterligare :p. Har som en förmåga av att stiga upp för fort och sen inse att jag nog ändå borde sova lite till! Men det behöver jag inte nu, är pigg som en mört. har hunnit borsta tänderna eftersom det smakade råttbo i käften sen har jag dragit på mig mina rosa mjukisdress, love it! Emil sitter och kikar i kokboken, vi ska laga nå frunch innan gymmet.

Jag och Emil disskuterar frukost:

Emil: Jag har kommit på en sak.
Jag: Vadå? Att du ska stiga upp?
Emil: Nej, att varför äter vi i Sverige bröd och youghurt som man måste äta hur mycket som helst av för att bli mätt.
Jag:Jadu, hur ska jag veta det. Det blev väl bara så. Men det är ju sant.
Emil: Ja eller hur, och det är ju mycket dyrare och kanske inte lika nyttigt heller att trycka i sig en massa mackor?
Jag: Ja men då lagar vi något istället?
Emil:Ja hit med kokboken! Nu blir det frunch!!


Intressant lr hur? ;)

Som sagt dagens schema ser ut så här då:
-Laga frunch
-Åka och handla till efterrätten ikväll. (en pajform, ingredienser till citron&marängpaj)
-Gymma, rygg och ? , kondition. Sola.
-Komma hem, laga middag. kycklingwok! :)
-Äta, se film och mysa hela kvällen :D!

Nu ska jag avrunda och se vad han kom fram till!! :) Puss på er! hoppas ni får en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0