Nyduschad&Finnar

God kväll! Har badat badkar för en stund sen, så nu är jag ren och fräsch..dock har jag fått inåtväxta finnar under näsan och det gör så sjukt ont..fan skjut mig!  hatar finnar det gör så sjukt ont.. suck

Gymmet gick sisådär var ganska trött efter helgens bravader så jag tog det lite lugnt. Körde ben och kondition som sagt så nu är jag helt död i benen :P..har en känsla av att mina skinkor kommer göra riktigt ont imorrn när jag vaknar och ska ställa mig upp..haha.

Äsch nu ska jag sluta skriva onödiga saker och kamma mitt hår. Sen blir det sängen för jag måste sova ut :p..lr det blir ju inte det inatt heller ska upp just efter sex..bajs att man måste jobba för att ha pengar. Tänk om man hade kunnat plocka hundringar från träden?

God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0