Seeeg..

Usch vad jag är seg, och tråkigt har jag verkligen. Funderar på om jag kanske ska gå ner till ica och se om jag hittar något gott att ha till när jag ska se på one tree hill (blev ingen film hittade ingen :P). Sen så blir jag förhoppningsvis piggare också. För just nu skulle jag kunna somna. Men jag tänker inte sova bort dom sista timmarna av min dyrbara helg!
Hade varit riktigt gott med en kanelbulle, lr något liknande. Jag är bakis, okej!? ;D haha nej usch så onyttig den här helgen har varit. Jag har stoppat i mig allt för mycket onyttigheter som öl (helgens huvudsak), chips, godis, choklad, hamburgare, pommes, mackor och usch så onyttigt:P.. haha men någon gång så får man ju unna sig. Faktiskt..dock är gör det nog inte kroppen så gott. Men detta kan jag lätt ordna med träning och sund kost kommande vecka. Kommer dock ta ett tag innan jag återhämtar mig då jag druckit hela helgen och festat hårt. Fast det kommer nog inte förstöra träningen så himla mycket.

nedladdningen går bajssegt..så nu går jag ner på ica! fan jag borde duscha också..


who's the hot chick? oops! It's me ;)

som ni kanske ser har jag varit hos frissan, har klippt och färgat håret. Vad tycks? :)

Puss !

Kommentarer
Postat av: Emma

Jo förstår. Vi hade nog mest kul för att en kompis fyllde 18 och så kom det massa gamla vänner som jag inte träffats på minst ett år så det var nog de som gjorde kvällen :p

2009-03-08 @ 19:33:10
URL: http://emmadm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fint ! :D

2009-03-08 @ 19:42:18
Postat av: Karin

Fin du var i håret :)

2009-03-09 @ 21:09:30
URL: http://chaarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0