söndagkväll!

Då har man avklarat tvätten för denna vecka och ätit middag har vi gjort också. Det blev pommes med marinerad kotlett, kokta grönsaker och beasås som satt riktigt fint i magen. Var extremt hungrig men nu är jag mätt i alla fall :P..dock är jag riktigt sugen på någon gott, men jag kan bara inte komma på vad. Vi har massa choklad hemma, men tror inte jag är så sugen på det..jag tror jag vill ha lösgodis! Tänk så gott, lr kanske chips..flottiga Evin gör comeback..men bara idag. haha!

Så till kvällen, vi ska se film. Har laddat ner en massa filmer så vi får se vilken det blir. Hade ju tänkt göra muffins ikväll, men jag kände att det får jag hoppa över. Är inte riktigt på hugget för att baka så det får bli någon annan gång helt enkelt. Därför ska jag nog tvinga med Emil till affären och köpa oss något smarrigt.

nu har jag slut på ord,  haha. Hörs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0