Spenat&morötter!

Hallå där :)
Alldeles nyss kom jag hem, lr har hunnit värma upp lite spenat och skala en morot som uppladdning inför gymmet :). Måste säga att det var riktigt gott! Innehåller mycket energi och är nyttigt. Bättre än en banan i alla fall. Nu är det i alla fall helg, och det är så skönt att man äntligen får sova ut! Har varit så sjukt trött hela veckan, inte sovit ut alls så denna helg behövs verkligen. Måste även hinna tvätta eftersom det inte blev av förra helgen då vi hade besök, högen blir större..och större. Därför bokade jag tvättid när jag kom hem också. Snart blir det som sagt gymmet och jag ska köra mage idag istället, igår blev det axlar och nacke plus att jag brände bort en massa kalorier med kondition. Idag ska jag mest köra kondition men även slänga in lite mage i passet. Längtar faktiskt till gymmet idag med, tror det kommer gå bra. Är taggad till 1000!

Näpp hörrni nu måste jag äta min spenat innan den kallnar. Kram! Skriver säkert mer sen innan jag drar :), lr ikväll när jag kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0