sunny day

Hej hallå allesammans :). Hur har ni det idag? Med mig är det helt okej, lite smått bakis sen igår, men hade kunnat vara värre:P. Som sagt så blev det fest igår igen, så i helgen har jag mestadels varit onykter och social. Vi har nämligen haft storbesök av fors, jonas, segis och skinnet som körde ner hit i torsdagsnatt och kom fredagmorgon. Så det har varit superkul för när dom är med har man alltid skoj! Ja det säger jag då, att kul hade vi verkligen. Var ju ut i fredags också, men det var mycket bättre igår. Bättre musik, lite mer röj och allmänt trevligt så jag kan verkligen hålla med om att helgen har varit på topp.

Igår på dagen var vi och knatade runt stan i flera timmar tills mina ben inte orkade bära mig mer. Jag var som en zombie, som att jag hade en on-knapp men den hade gått sönder. Det var bara helt omöjligt att få igång mig haha, men snart kom ju kvällen och så fort man hade sprättat en öl och den var uppdrucken så var man i full fart igen! Kort sammanfattat av helgen som varit. Jag säger bara super :). För ett tag sen åkte alla, så det blev lite tomt, är alldeles tyst omkring mig nu, endast musiken som livar upp stämmningen. Alltid lite smått deppigt när folk åker, känner mig som illa till mods eller något. Nä men det var lite tråkigt, dock kommer dom igen om två helger. Tobbe ska ha 24-års party här, och det ska tydligen komma en massa folk. Så det lär ju bli en bra helg då med.

Älskling jobbar till nio idag och kommer hem runt tio. Fybubblan så tråkigt det är att vara ensam, hatar det. Särsklit dagen efter jag har festat så känner jag mig alldeles extra mysig och så har Emil inte ens varit hemma på hela dagen :(..inge skoj alls. Så nu ska jag nog fixa hem en bra film och sen mysa ner mig under min rosa filt ;). Dock vet jag inte vad för film :P..har typ sett alla. Nåväl hittar säkerligen något bra. Vi satt och såg Slumdog Millionaire här tidigare, den var rätt okej, med jävligt seg. Men helt okej var den :).

Äsch nu borde jag sluta snacka skit och kanske diska tills filmen kommit hem. Ha en bra söndag. Pussar!


I'm in love with the boy that's standing beside me. Du är underbar!

p.s. bilder från helgen kan ni hitta på min pixbox, är länkat på bloggen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0