and she went on talking about him

Då var jag tillbaka här hemma igen :)..var och handlade efter gymmet och har precis skurit upp morötter samt sattit broccolin&morötterna på kokning, nu väntar jag bara på att få steka mina fiskpinnar :P. Idag tränade jag biceps och triceps sen kände jag att det fick vara nog för min kropp och mitt huvud är ännu på semester. Sliten men inte trött bara seg och less
Efter tränandet solade jag (för ni som har sett bilderna så blev jag ju inte direkt brun&jag skäms därför solade jag), innan jag skulle hem därifrån gick jag en snabbis på toa och när jag skulle kolla om jag fått någon rand såg jag något brunt ligga på arselskåran, åh då tänkte jag att jag fått någon pigmentfläck lr något liknande, när jag tog på 'fläcken' kände jag något blött och tittade på mitt finger. Gissa vad det var? BAJS!! jag har aldrig varit så äcklad och förbannad i hela mitt liv, hur i helvete står det till i vissa människors skallar? Om man är så jävla dålig i magen kanske man inte ska vistas på ett gym, och framför allt kanske inte bajsa där, om inte annat bajsa I toan. Så förbannat vidrigt!!! Damn you människan som bajsa på ringen...så äckligt! Det sjuka var ju att det låg som längst bak på ringen, och ringen är brun så jag såg inte det när jag satte mig glatt på toa för att kissa..åååh. Jag ställde mig direkt och torkade bort det, försökte tänka på något annat och skrubbade fan tills jag blev röd.. är lite smått äcklad om man säger så.

Nu undrar ni säkert hur i hela friden jag kan äta när detta har skett. Jo, jag är hungrig och snurrig så vad ska jag göra!

Usch fyfan, någon som varit med om samma sak och isåfall på en OFFENTLIG toa?

Suck..aja Emil kommer hem snart så han lär väl skratta tills han pissar ner sig.

hejsvejs


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahha fyfan va vidrigt!!

2009-05-04 @ 22:42:41
Postat av: carro

USCH!!!!!!!!!!!!!

2009-05-05 @ 22:48:23
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0