God morgon!

rast nudå. Har ingen som helst lust att jobba idag, kanske för att jag är less på att jobba helt. Men man måste. Det är faktiskt extremt jobbigt att alltid känna det där måstet att jobba. För det går ju inte att leva utan pengar. I ain't easy..life's a bitch! Nej men det är väl kanske inte så farligt, jag sitter ju hela dagarna och bara ringer. Men det är ett extremt frusterande arbete. Dock så har jag lite motivation till att i alla fall komma till jobbet, och det är att jag ska spara pengar till min utbildning. men det går inte så bra... jag är sämst på att spara pengar!!!!!! ÅH :@

aja nu ska jag ut och vara social med alla rökare. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0