God morgon!

Hallå hallå, vilken trevlig måndag. Inge sol men jag har sålt så bra idag, är redan uppe på dagsmålet så det är riktigt skönt! Inge stress inte, men jag ska ändå sälja ännu mer så man tjänar massor med pengar. I need it! Ska ju ha semester i 4 veckor och den är obetald. Så jag kommer förlora en hel månadslön, men hellre jobba gärnet nu och spara ihop så man har pengar till semestern i alla fall. Igår bokade vi resan upp också så den 15:e anländer jag till älskade Luleå. Jag saknar allt&alla där uppe, så det ska bli riktigt riktigt kul att komma upp igen. Har ju inte varit där sen i julas så det kändes som att det var dags igen :). Kommer fira midsommar och sådant där så det ska bli trevligt att få njuta av norr ett tag. Ikväll blir det självklart gym efter jobbet..hann inte packa gymväskan innan jobbet så jag måste åka hem emellan och byta om. Tror jag ska träna biceps och mage idag sen mååste jag slänga in konditionen en sväng. Cyklade igår och det var så himla härligt, hade glömt bort hur skönt det var att svettas lite extra ;). Efter gymmet kanske jag ska sola, beror på hur mycket tid jag har. Måste ju hinna laga middag också och ta det lugnt så jag får helt enkelt se!

Snart börjar vi igen så jag ska avrunda bloggen nu :) Hoppas ni får en bra dag! Så hoppas jag på att solen tittar fram så småning om. Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0