Måndag

Då var en tredjedel av arbetsdagen avklarad. Har lunchrast just nu och börjar om 15 min, är uttråkad och vill hem. Måste säga att jag ångrar att jag skrev upp mig på kvällspasset, men lite extrapengar är ju inte fel. I morse var jag för lat för att träna samt att man hals gjorde för ont. Hellre missa en dag än att jag ska vara sjuk resten av veckan. Får helt enkelt hålla mig till imorgon. Förmiddagen har gått lite halvdåligt men jag trappar upp mig snart förhoppningsvis, det är bara det att jag vill inte vara här. Verkligen inte, sen när jag inte heller har fått träna gör saken ännu värre. Men det är bara att försöka hålla humöret uppe och hurra för att det är fredag om hundra år.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0