rast!

Hej hej, då har halva morgonen gått. Idag går det segt med försäljningen då materialet är så urringt, har inte sålt en enda så det känns lite synd. But I'm really trying! Får hoppas på att det går bättre efter rasten helt enkelt, så länge man försöker är det ju bra!

Efter jobbet idag ska jag hem såklart, lämna av lite saker och fräscha till mig. Sen ska jag iväg på 'kusinträff' hos Nina min storkusin och så ska vi fika och umgås. Ska blir riktigt roligt :). Det är så himla kul att vi är så många kusiner som bor här nu och jättekul är det att både Mia&Mirja flyttar ner hit! Det blir SUPER . Lär väl sitta hos Nina hela kvällen så det blir ingen träning idag för min del. Vilodag måste man ju också ha, kommer hinna träna resten av veckan i alla fall. På torsdag jobbar vi nog bara mellan 10-14 eftersom det är Kristihimmelfärds så det ska bli skönt att jobba halvdag. Ska hinna träna efter det och sen tvätta på kvällen för jag har inte mycket rena kläder nu. Slösar otroligt mycket plagg under veckorna, och jag har massor med kläder..dock så gnäller jag hela tiden om nya. Det är inte så bra i och med att jag verkligen inte har råd. Så den här veckan har jag lämnat kortet hemma för att jag inte ska köpa en massa onödiga grejer. Vill inte ens veta hur lite pengar jag har kvar denna månad..men ett par tusen ligger väl kvar. Förhoppningsvis ;). Ska försöka lägga undan en tusing den här månaden, början till en miljon. HAHA. Kan ju alltid drömma, det vore himla skönt om man fick tag i något extrajobb egentligen. För det tar så mycket på krafterna att jobba 10 timmar flera gånger i veckan här, man blir less och frusterad och snart pallar jag inte mera. Därför skulle det vara bra att få göra något annat också. Mina planer på att söka nya jobb går väl sådär, jag tror nog att det blir att stanna kvar här tills jag sparat pengar och fått ihop till min utbildning men vi ser ju hur det går med den planen såklart!

Nu har jag inget mer vettigt att skriva så ni får ha en fortsatt trevlig dag :)


haha lite het ;)

Kommentarer
Postat av: Erica

Snygg jag är där i bakrunden, hahahha!

2009-05-19 @ 13:14:10
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0