buhu :(

Nu har jag sett sista avsnittet som fanns att ladda hem, suck..hatar att det alltid är sjukt spännande i slutet och när man måste vänta tills nästa kommer. Jag har inte tålamod för aånt :P..nåväl har precis värmt mig lunch och idag blev det tacos igen. Sjukt gott! Det nog den enklaste maten som finns som är god..om ni förstår mig rätt.

Tänkte se lyxfällan på tv3.se nu..så man har något att göra. Alla mina serier är pausade för tillfället. Blää. Well well..var ner till tvättis nyss och hängde upp kläderna, ska gå ner på drygt en och en halvtimma och titta till dom. Hifa är väl här runt halv fyra och är jag klar med tvätten drar vi och gymmar direkt! 

hörs sen :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0