Dinner-time!

Godkväl på er. Nu är klockan kväll och jag ska äta min middag..men inte ännu den måste bli klar först. Jobbade till halv sju, sen handlade jag lite och därefter tog jag tåget hem. Har hunnit diska lite och sattit potatisen på kokning! Idag blir det panerad torskfilé, kokt potatis, skarpsås och sallad, Mums säger jag ! Är svinhungrig då jag endast har ätit frukost och en lite mannafrutti på hela dagen..så det kommer sitta fint med lite mat i magen.

Har ingen som helst aning om vad jag ska göra fram tills Emil kommer hem, jag är skitsugen på att träna men gymmet har redan stängt..fan attans osis. Blir väl att sitta framför tvn, läsa lite bloggar kanske..och hittar jag något bra att se på så tittar jag på det helt enkelt. Nu ska jag gå och se hur det går för min middag, ni får helt enkelt ha en supermysig söndagkväll!

Justja idag är det ju ensam mamma söker, HURRA ;D!! webbtv är bäst ;)..för er som inte vet så äger vi inga tvkanaler. Det funkar!

hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0