trött och seg

Har hunnit tvätta och hänga upp tvätten här hemma eftersom den inte hann torka färdigt. Typ sett tusen avsnitt av TVD och mer ska det bli. Är uttråkad och trött, visserligen blir de inte direkt bättre av att jag sitter framför tvn ännu mer men jag har inget annat att göra för tillfället. Eller ja, i och för sig skulle det behövas städas lite här hemma, men jag orkar faktiskt inte. Så skitigt är det inte, var ju inte så längesen jag städade ju.

aja, back to the vampire diaries..senare ska jag väl värma mig lite lunch och sen dra till gymmet och träna. hej så länge! :)


egobild på mig och amanda när dom var ner och hälsa på ;D..haha jag tycker den blev rätt snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0