åh jag hatar spännande slut..

Såg precis klart 90210 fjärde avsnittet på säsong två..det är helt sjukt spännande. Jag är helt besatt i den serien, längtar till nästa vecka så man får se det femte avsnittet. Annars, vad händer? Amanda är påväg hit, hon skulle partaja ikväll och hade ingen dricka, så hon ska få köpa lite av mig. Får se om hon blir här länge, annars ska jag typ diska, om jag orkar vill säga. Blev genast jätteseg för att jag låg och kollade på bevvan..men jag måste vakna upp! För det ser ut som ett bombnedslag här hemma..

Nu när det har blivit kallt så har mina händer blivit svintorra och läpparna spruckna..det gör aj aj! Fan att min hud ska torka av denna kyla, det är jäklarns typiskt! Hade helst velat ha snö, jag älskar snö. Det är ingen riktig vinter utan snö..bara mörkt och slaskigt här i Stockholm på vintern. Har man tur så ligger snön en eller två dagar sen är det slask och gummistövlar som gäller. Usch och fy för vintern här i fjollträsk.

Vad mer..jo jag försöker hitta något bra recept som man kan tillaga torsk på. Men jag hittar inge bra..blir väl säkert gamla vanliga med curry, färska tomater, lök och ris till. Det är svingott, men någon gång kan de ju vara kul att prova på något nytt också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0