ännu en ledig dag

Det är ju nästan lite typiskt att man är ledig sånahär dar. För imorgon får vi ju besök, och det känns ju mer värt att vara ledig då. Men oturligt nog så jobbar jag onsdag, torsdag, lördag och söndag fast å andra sidan så är det sånt man får ta. Kan ju inte skippa jobbet denna helgen också, måste få ihop mer pengar! Vad ska jag göra idag då? Ja, självklart ska jag träna. Har börjat min morgon med att äta frukost, sen har jag sett förra veckans avsnitt av 90210 och så har jag just diskat. Borstade mina tänder nyss också, träningskläderna är på ska bara göra mig i ordning och sen drar jag iväg och tränar. Tror jag ska sola idag också, ikväll åker jag tillbaka till gymmet och kör kondition. Eftersom jag är ledig hela dagen och Emil slutar först nio ikväll så kan jag lika gärna träna :). Tänkte dammsuga idag också så det är rent här hemma. Måste ju passa på när man ändå inte jobbar.

Allt för mig för tillfället, ska köra biceps&triceps idag :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0